puheenjohtajan palsta

Ammattiosaston omat sivut ovat nopein tapa tavoittaa teidät jäsenet; siksi onkin tärkeää, että käytte näillä sivuilla säännöllisesti. Myös jäsentietojenne ajantasalla pitäminen on ensiarvoisen tärkeää, kun lähetämme teille sähköpostia joko omaan sähköpostiinne tai työpaikkojenne ilmoitustauluille. Hyvin usein posti palautuu takaisin minulle, kun sähköpostiosoite ei ole oikea ja jos työpaikkatieto ei ole ajantasalla, niin sellaiseen työpaikkaan ei postia välttämättä lähde.

Osa Kirkkonummella työskentelevistä kuuluu " väärään" ammattiosastoon. Kannattaa kuulua sen kunnan ammattiosastoon, jossa työpaikka on. Usein tulee yhteydenottoja jäseniltä, joita ei löydy jäsenrekisteristämme ja aikaa menee selvittelyyn. Joten käykää tarkistamassa, että työpaikkanne, puh.numeronne, @-osoitteenne ja ammattiosastonne ovat oikeat.

Superin jäsensivut ovat uudistuneet, kuten olette huomanneet. Käykää rohkeasti tutustumassa eri sivuille, sieltä löytää vastauksen moneen kysymykseen. Ja sieltä näet myös omat tietosi kunhan kirjaudut jäsensivuille ja voit tarkastella tietojasi, ovatko ne oikein. Tietojen korjaaminen jäsensivujen kautta on helppoa.

VIRKISTYSTÄ TARJOTTU:

vuonna 2013 järjestimme jäsenille 2 teatterikäyntiä. Lisäksi järjestimme Kopparnäsissä saunaillan. Järjestimme myös jäsenillan aiheena "päivähoito" ja paikan päällä oli myös Johanna Perez liitosta. Valitettavasti paikalla oli vain kourallinen kiinnostuneita. Joka vuosi järjestetään myös syys- ja kevätkokoukset kahvituksineen tai ruokailuineen.
2014 oli  kevätkokous Majvikissa ruokailuineen. Pietarin risteilyllä oli mukavaa hyvässä superilaisessa seurassa.  Il Divon konserttiin meillä oli 30 lippua ja sinne osallistui superilaisia myös Espoon ammattiosastosta. Mukana oli myös muutama Tehyläinen ja eläkeläisiä Superista ja Tehystä.
2015 kevätkokous pidettiin Majvikissa ruokailuineen, huhtikuussa oli Pärnun reissu ja kesäkuussa oli UIT- teatteri Linnanmäellä. Syyskokous pidettiin tk:n ruokasalissa
2016 kevätkokous pidettiin jälleen Majvikissa ja ruoka oli todella hyvää., Huhtikuussa järjestettiin keilailua Varuboden Arenalla, joka oli ilmainen jäsenille juomineen ja pikkupurtavineen. Toukokuussa järjestettiin matka Pärnuun ja mukaan oli uskaltautunut pari uuttakin osallistujaa, kiitos heille

2017 kevätkokous pidettiin Majvikissa perinteiseen tapaan. Huhtikuussa olimme Tallinnassa viikonloppuna ja Toukokuussa oli UIT- teatteri Linnanmäellä. Syyskokous pidettiin tk:n ruokasalissa ja tarjolla oli pizzaa

2018 ​kevätkokous pidettiin Wohls Gårdissa. Toukokuussa olimme helteisessä Pärnussa.
2019 järjestetty Tallinnan reissu, UIT ja Majvikissa kevätkokous ruokailuineen
2020 tarkoitus lähteä Tarttoon, UIT ja kevätkokous todennäköisesti Majvikissa