Ajankohtaista

Kevätkokous päätti, että tämän vuoden matka tehdään Tallinnaan marraskuussa ja viivymme 2 yötä eli lähtö on perjantaina ja paluu sunnuntaina. Saatte tarkempaa infoa viimeistään elokuussa sekä jäsenpostilla että näiltä sivuilta

Kirkkonummen ja Siuntion pääluottamusmiesvaalin ehdokasasettelu on päättynyt 9.10.2023. Yhtään halukasta ei ollut kummassakaan kunnassa pääluottamusmieheksi eli äänestystä kunnissa ei järjestetä. Molemmat kunnat ovat 1.1.2024 lähtien ilman superilaista KVTES luottamusmiestä.
Mikäli joskus myöhemmin joku haluaa asettua ehdolle pääluottamusmieheksi, niin ammattiosasto järjestää täydennysvaalit; ota silloin yhteys ammattiosaston puheenjohtajaan ( Juha Sauren)

Hyvinvointialueen pääluottamusmiehet ovat tutut Arja Ilomäki Espoosta ja Arja Ikäheimo Lohjalta. Voit ottaa yhteyttä jompaan kumpaan apua tarvitessasi. Varapääluottamusmiehet ovat Timo Mononen Ja Sanna Kuusela. He sijaistavat Pääluottamusmiehiä lomien aikana. Luottamusmiehet edustavat kaikkia hyvinvointialueella työskenteleviä jäseniä.

Arja Ilomäki 041-4335764               arja.ilomaki@luvn.fi
Arja Ikäheimo  044-3740031           arja.ikaheimo@luvn.fi
Timo Mononen  043-8251938         timo.mononen@luvn.fi
Sanna Kuusela 044-3740039          sanna.kuusela@luvn.fi

Syyskokouksessa 2022 valittiin uusi hallitus, hallituksen jäsenet on päivitetty ammattiosaston sivuille kohtaan yhteystiedot. Uusi hallitus aloittaa 1.1.2023.
Uusi puheenjohtaja on Juha Saurén kotihoidosta
Vanha puheenjohtaja Tiina Jääskeläinen siirtyy taloudenhoitajaksi. Sihteerinä jatkaa Susanne Josefsson ja varapuheenjohtajaksi valittiin Kimmo Grönroos.

Superin etusivulla on osio, jossa on kysymyksiä ja vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin. Kysymyksiä/vastauksia on tällä hetkellä n. 400. Kannattaa käydä tutustumassa, vastaus voi löytyä sieltä!

KÄYKÄÄ PÄIVITTÄMÄSSÄ YHTEYSTIETONNE! Sekä Liitto että ammattiosasto tarvitsevat mm. työpaikkatietojanne. Jos yhteystietonne ei ole ajan tasalla, saatatte jäädä ilman tärkeää informaatiota . SOTE alueelle siirtyessä on tärkeää, että kaikkien työpaikka ja @-osoitteet ovat ajantasalla
OLEN LÄHETTÄNYT PIENEN AJAN SISÄÄN USEAMMAN @-POSTIN JA KAIKKIA SE EI TAVOITA, KOSKA OSOITTEET EIVÄT OLE AJANTASALLA!!
TYÖPAIKKATIEDOT EIVÄT MUUTU AUTOMAATTISESTI, ELLETTE ITSE NIITÄ VAIHDA. Työpaikkatieto on tärkeä mm sen vuoksi, että se vaikuttaa luottamusmiehen ajankäyttöön.

Tiukentunut tietosuoja-asetus tarkoittaa ammattiosastoille sitä, että nimiä, kuvia ym ei saa olla ammattiosaston sivuilla ilman asianomaisen lupaa. Lupalomake löytyy
​www.superliitto/jasensivut/jäsentiedotteet
​Sen vuoksi mm. jokaisen yhdysjäsenen pitää täyttää lupalomake. Valokuvat poistetaan sivuilta, koska kaikkia kuvissa esiintyviä  ei välttämättä tavoita. Jatkossa ilmoitustauluille ei enää lähetetä hallituksen kokoonpanoa,( jos teillä vielä sellainen löytyy, niin otathan ystävällisesti pois) vaan se löytyy ammattiosaston omilta sivuilta, niiltä osin kun lupa on saatu.