Ajankohtaista

SYYSKOKOUS on pidetty ja pääluottamusmieheksi valittiin Tiina Jääskeläinen. Nyt meillä ei ole varapääluottamusmiestä. Jos olet halukas tähän toimeen, niin ota yhteyttä puheenjohtajaan. Ammattiosaston numero on 040- 7366841, jos et tavoita, jätä tekstiviesti tai lähetä sähköpostia. Luottamusmiespäivä on tiistaisin klo 8-16

Syyskokouksessa päätettiin, että tilataan UIT-lippuja 9.5 näytökseen klo 18. Ajatuksena oli, että mentäisiin syömään ennen näytöstä (omakustanteinen). Lippuja myydään totuttuun tapaan ensin kevätkokouksessa. Hinta ilmoitetaan myöhemmin. Lippuja tilataan 20 kpl.

Syyskokouksessa päätettiin, että keväällä lähdemme Tarttoon 24-26.4. Tammikuussa käyn varaamassa hotellin ym. ja tietoa tulee heti sen jälkeen. Maksu suoritetaan helmi-maaliskuun vaihteessa, että ylimääräiset matkat ehditään perua. Infoa siitäkin näillä sivuilla ja @-postissa niille, joilla oikea osoite.

Superin etusivulle on tullut uusi osio, jossa on kysymyksiä ja vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin. Kysymyksiä/vastauksia on tällä hetkellä n. 400. Kannattaa käydä tutustumassa, vastaus voi löytyä sieltä!!

Superin etusivulla on linkki  "teen työni-ansaitsen palkkani"; sieltä pääsee katsomaan videosarjaa. Ensimmäisessä osassa tutustutaan hyvin selkokielisesti palkkalaskelmaan.
Jatko-osat ovat varmasti yhtä hyviä, joten kannattaa käydä katsomassa, milloin seuraava ilmestyy!!

HUOM!!     HUOM!!                      LUOTTAMUSMIES VARHAISKASVATUKSEEN;
 Tarvitsemme varhaiskasvatuksen ja koulunkäynninohjaajien luottamusmiestä.  Superissa toimii aktiivinen varhaiskasvatuksen ammattilaisten facebook- ryhmä, johon toivotaan mukaan kaikki alalla toimivat jäsenet. Jos olet yhtään kiinnostunut hoitamaan luottamusmiehen tehtävää varhaiskasvatuksen saralla, ota rohkeasti yhteyttä puheenjohtajaan. Liitto järjestää koulutusta.

KÄYKÄÄ PÄIVITTÄMÄSSÄ YHTEYSTIETONNE! Sekä Liitto että ammattiosasto tarvitsevat mm. työpaikkatietojanne. Jos yhteystietonne ei ole ajan tasalla, saatatte jäädä ilman tärkeää informaatiota .
OLEN LÄHETTÄNYT PIENEN AJAN SISÄÄN USEAMMAN @-POSTIN JA KAIKKIA SE EI TAVOITA, KOSKA OSOITTEET EIVÄT OLE AJANTASALLA!!

Tiukentunut tietosuoja-asetus tarkoittaa ammattiosastoille sitä, että nimiä, kuvia ym ei saa olla ammattiosaston sivuilla ilman asianomaisen lupaa. Lupalomake löytyy
​www.superliitto/jasensivut/jäsentiedotteet
​Sen vuoksi mm. jokaisen yhdysjäsenen pitää täyttää lupalomake. Valokuvat poistetaan sivuilta, koska kaikkia kuvissa esiintyviä  ei välttämättä tavoita. Jatkossa ilmoitustauluille ei enää lähetetä hallituksen kokoonpanoa,( jos teillä vielä sellainen löytyy, niin otathan ystävällisesti pois) vaan se löytyy ammattiosaston omilta sivuilta, niiltä osin kun lupa on saatu.